Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

strycek-Joe Ltd.

26. 4. 2012 7:37
Nedivte se

Váš režim vše zadlužil, pane Stehno, a půjde-li to takto dále, budeme si muset spakovat své Fordy a Hyundaye a emigrovat - zde se neuživíme !;-ORv

5 0
možnosti
PZ

překladatel do reality

26. 4. 2012 7:55
Re: Nedivte se

Lháři, mám vám zde opět pastnout svůj souhrn zadlužení ČSSR na konci osmdesátých let, tak jak byl samotnými komunistickými ministry nastíněn ve federálním shromáždění, abyste následně jako vždy odepsal nějaký nesmyslný blábol a zmizel z diskuse?

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

26. 4. 2012 7:33
Hezky napsané

A žel, pravdivé. R^

2 0
možnosti
B

bofums

26. 4. 2012 7:30
Jsme holt zvyklí hudrat a nadávat!

To je taky jedna vlastnost, kterou máme ze " staré doby", pouze s tím rozdílem, že teď každý  si

nadává, jak chce! Za stejnou " kritiku"-veřejnou- byla dřív basa.Taky jsem důchodce, občas ne-

mocný, auto mám staré skoro 20 let, nekradu, občas i nadávám, ale jsem celkově v klidu- když

však vidím ty věčné kverulanty, kteří sami mají zlodějství v krvi a mají se jako vepři v žitě, vyžrané

a řvoucí " zavadily", je mně smutno. Hulváti řešení nepřinesou, rozvrat však by mohli!R^[>-]

1 0
možnosti
VJ

velký jarda

26. 4. 2012 7:08
Tak tohle

by snad mělo být povinnou četbou!!!! Karma.

1 0
možnosti
M

maamar

26. 4. 2012 7:04
Máte nadání

..literární. Tenhle Váš blog by mohlo ministerstvo školství zařadit do čítanky pro čtvrtou třídu. Fakt dobré, člověk by tomu málem uvěřil.

3 0
možnosti
LP

soudruh Stalin

26. 4. 2012 7:26
Re: Máte nadání

Proč málem? Vždyť to tak je.

A kdo by asi zaměstnával zaměstnance, kdyby nebyli podnikatelé?

1 0
možnosti
  • Počet článků 90
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2003x
nechci být obyčejný člověk, dle kampaní ČSSD, ale jsem konzervativně založený, což se jistě každému líbit nebude. Ale co naplat, jsem prostě takový.No a v diskuzi jsem "miraska", i když to asi lze poznat.